مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1395 ساعت 14:402017-02-03فرهنگي

پیام های تسلیت هنرمندان+آخرین حرف های حسن جوهرچی


برخی هنرمندان ساعتی پس از اعلام خبر درگذشت حسن جوهرچی - بازیگر تلویزیون و سینما - با انتشار عکسی از او در صفحه های شخصی شان، به خانواده داغدیده اش، - جامعه هنری و مردم تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی امینی خواه جزو نخستین کسانی بود که خبر درگذشت حسن جوهرچی را در صفحه شخصی اش اعلام کرد و این اتفاق دردناک را تسلیت گفت.

پرویز پرستویی - بازیگر سینما و تلویزیون - نیز با انتشار تصویری از جوهرچی، درگذشت او را به خانواده اش و جامعه هنری تسلیت گفت و به بازیگری جوهرچی اشاره کرد و نوشت: بازی خوبش در در پناه تو و .

از یادمان نمی رود.

رامبد جوان - مجری و بازیگر - نیز در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از حسن جوهرچی، درگذشت این بازیگر را به مردم و خانواده او تسلیت گفت.

مجید صالحی - بازیگر - نیز این خبر را تلخ و ناگوار دانست و درگذشت حسن جوهرچی را به خانواده داغ دار او، جامعه هنری و مردم مهربان سرزمین مان تسلیت گفت.

بهنوش طباطبایی - بازیگر - نیز در صفحه شخصی اش، درگذشت این بازیگر توانمند را تسلیت گفت و آرزو کرد روحش قرین رحمت الهی باشد.

الهام پاوه نژاد - بازیگر تلویزیون و تئاتر - نیز در پیامی متفاوت نوشت: شوخی می کنین؟! این یک مبارزه است؟ رو کم کنی؟ امتحان؟ یادآوری؟ خدایا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت هنرمندان+آخرین حرف های حسن جوهرچی

پیام های تسلیت هنرمندان+آخرین حرف های حسن جوهرچی