مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 11:562017-02-14سياسي

مسئولان مربوطه توجه خاصی به انقراض نسل انسان در خوزستان نمی کنند!


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز پیرامون بحران اخیر در استان خوزستان به ویژه شهر اهواز گفت: مسئولان مربوطه توجه خاصی به انقراض نسل انسان در خوزستان نمی کنند! - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید طرفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون بحران اخیر در استان خوزستان به ویژه شهر اهواز بیان داشت: اولویت بندی هایی که در کشور صورت می گیرد و از سوی مسئولان ارشد دولت دیده می شود، نشان می دهد که متاسفانه به نیازها و معضلات اصلی این استان توجه نمی شود.

وی افزود: مشاهده می کنیم که خانم ابتکار، رییس سازمان محیط زیست پیگیر مسائل جنگل ها بعضا می شود؛ اما متاسفانه توجه خاصی به انقراض نسل انسان در خوزستان نمی کنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: به طور مثال شهر اهواز به عنوان آلوده ترین شهر جهان انتخاب می شود و این مسئله بزرگترین معضل کشور از لحاظ محیط زیستی می تواند باشد؛ اما بعضی از مسئولان مربوطه به جای اینکه به این امور رسیدگی کنند، دنبال سیاسی کاری هستند و این آفتی برای مسئولان کشور است.

طرفی تصریح کرد: سالهاست که مردم استان با این مشکل مواجه هستد و اخیرا هم قطعی برق و آب به آن اضافه شده است؛ اگر قرار بود مسئولان این مشکلات را بشنوند تابحال شنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مربوطه توجه خاصی به انقراض نسل انسان در خوزستان نمی کنند!

مسئولان مربوطه توجه خاصی به انقراض نسل انسان در خوزستان نمی کنند!