مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 10:052017-03-01سياسي

امتیاز دوباره مجلس به سرباز فراری های پول دار!


نمایندگان مجلس که پیشتر با تصویب طرحی عجیب و غریب راه خرید خدمت سربازی را برای گروهی از سرباز فراری ها باز کرده و سپس کوشیده بودند اوضاع را منصفانه جلوه دهند، - "نمایندگان مجلس که پیشتر با تصویب طرحی عجیب و غریب راه خرید خدمت سربازی را برای گروهی از سرباز فراری ها باز کرده و با اعمال محدودیت هایی برای ایشان، کوشیده بودند اوضاع را منصفانه جلوه دهند، بار دیگر برای رفع مشکلات این افراد دست به کار شده و این بار در مسیر نقض کار خود قدم برداشتند!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته طرحی را به تصویب رساندند که به موجب آن، محدودیت های اجتماعی خریداران سربازی در سال 94 از جمله محرومیت از نامزدی نمایندگی مجلس، عضویت در شوراها و انتصاب در سمت های مدیریتی لغو خواهد شد.

محدودیت هایی که می شد به واسطه شان از سابقه قانون شکنی این افراد آگاه شد و وجه تمایزی میان این افراد و آنهایی که دوران دو ساله خدمت سربازی را طی نموده اند، یافت.

ماجرا از آنجا آغاز شد که نمایندگان مجلس برای حل مشکل مشمولان غایب دست به کار شدند و طرحی تدارک دیدند که حاوی نکات عجیب و غریبی بود.

طرح فروش خدمت سربازی به افرادی که در جامعه به آنها سربازفراری می گویند، نه مشمول غایب، چراکه به یاد می آورند تا یکی دو دهه پیش، این دست افراد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز دوباره مجلس به سرباز فراری های پول دار!

امتیاز دوباره مجلس به سرباز فراری های پول دار!