مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 فروردین 1396 ساعت 09:052017-04-01سياسي

متن کامل پیام امام خمینی (ره) در 12 فروردین سال 58


امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 1358 به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی ایران پیامی منتشر کردند و این روز را از اعیاد مذهبی و ملی دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام امام خمینی (ره) به شرح زیر است: بسم الله الرحمن ارحیم و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین.

صدق الله العظیم من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهی، که با استکبار خود آنان را خفیف شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند، صمیمانه تبریک می گویم.

خداوند تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود، و با برقراری جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت.

من در این روز مبارک، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت، جمهوری اسلامی ایران را اعلام می کنم.

به دنیا اعلام می کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندمی سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوقها هجوم آورده و رای مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کنند.

من از این همبستگی که جز مشتی ماجراجو و بیخبر از خدا، همه و همه به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعا لبیک گفتند، و با تقریبا اتفاق آرا به جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل پیام امام خمینی (ره) در 12 فروردین سال 58

متن کامل پیام امام خمینی (ره) در 12 فروردین سال 58