مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 19:352017-04-29سياسي

مردم بگویند عزت می خواهند یا سایه شوم جنگ!


همه باید راه عقلانی اشتغال را انتخاب کنیم و این مردم باید اعلام کنند که شعار می خواهند یا شعور را و به خردورزی توجه دارند یا خرافه گرایی و باید در 29 اردیبهشت مشخص کنند که عزت کشور را می خواهند یا سایه شوم جنگ! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در جمع مردم یزد در مسجد حظیره با بیان اینکه یزد سراسر افتخار و ایمان است، گفت: مسیر افتخار و آزادگی بدون یزد و مردم یزد معنی ندارد زیرا یزد شهر علمای بزرگی همچون مرحوم آیت الله صدوقی و مرحوم آیت الله خاتمی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان یزد را استان اعتدال دانست و افزود: چهره مرحوم صدوقی را همواره با اعتدال دیدم و در تمام زندگی راه اعتدال را به ما آموخت.

وی با بیان خاطره ای از خاندان صدوقی و عهد و پیمانی که برای آزادی این مملکت و بیرون راندن استکبار بسته اند، افزود: در سال 42 برای تعالی جامعه و پیشرفت این آب و خاک پیمان بستیم و راهی را انتخاب کردیم که در برابر خشونت و افراط ایستادگی می کرد.

روحانی با بیان اینکه روزهای دینی ما توأم با معنویت است، اظهار داشت: همواره مردم یزد در همین مکان و از ابتدای انقلاب تاکنون روزهایی را داشتند که برای همه ما پرشور است و از جمله این روزها روز 22 بهمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بگویند عزت می خواهند یا سایه شوم جنگ!

مردم بگویند عزت می خواهند یا سایه شوم جنگ!