مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1396 ساعت 10:252017-05-01سياسي

مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری را هم برگزار کنید!


این مساله یعنی عدم برگزاری مناظره انتخاباتی یک هفته مانده به برگزاری انتخابات، هم در انتخابات سال 88، هم در انتخابات سال 92 باعث بهره برداری شدید رسانه های خارجی به ویژه رسانه های فارسی زبان خارجی شد و آنها تلاش کردند تا بتوانند از وجود این خلاء در روزهای .

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 140 در آخرین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم که 17 خرداد ماه و تقریبا در فاصله یک هفته مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از صدا و سیما پخش شد، عمده کاندیداها درخواست داشتند تا مناظره دیگری از سوی رسانه ملی برگزار شود تا در فرصت باقی مانده هم مردم بیشتر در جریان برنامه های کاندیداها قرار بگیرند و هم فرصت بیشتری برای معرفی کاندیداها از طریق رسانه های داخلی فراهم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مناظره های انتخابات ریاست جمهوری تقریبا از سال 1388 شکل جدی و تاثیرگذاری به خود گرفت و البته تبدیل به یکی از برنامه های انتخاباتی شد که به شدت مورد توجه مردم است و تاثیر بسیار زیادی در تصمیم گیری نهایی جامعه برای انتخاب کاندیدای مورد نظر اشخاص دارد.

این برنامه تلویزیونی از آنجا که علاوه بر شرایط موجود و نقد جدی آن با ارائه راهکار و برنامه های کاندیداها برای آینده کشور همراه می شود و از طرفی با حواشی که در آن به وجود می آید، شاید بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری را هم برگزار کنید!

مناظره چهارم انتخابات ریاست جمهوری را هم برگزار کنید!