مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:252017-05-14اقتصادي

وعده سهام عدالت 5 تا 10 میلیون تومانی به اقشار خاص!


در مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری که در روز جمعه انجام شد، یکی از کاندیداها با اشاره به اینکه از شهریور سال 1396 سهام عدالت واقعی خواهد شد بیان نمود که هر فرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مالک 10 میلیون تومان سهام عدالت از بهترین کارخانه .

- در مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری که در روز جمعه انجام شد، یکی از کاندیداها با اشاره به اینکه از شهریور سال 1396 سهام عدالت واقعی خواهد شد بیان نمود که هر فرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مالک 10 میلیون تومان سهام عدالت از بهترین کارخانه ها خواهد شد و بقیه 5 میلیون جمعیت بین 5 تا 10 میلیون تومان سهام بهترین کارخانه ها را خواهند داشت.

این در حالی است که به گفته رییس کل سازمان خصوصی سازی سهم هر نفر از سهام عدالت 550 هزار تومان می باشد و همچنین با مصوبه دولت در اسفند ماه 1395 برخی شرکت های سودده از لیست سهام عدالت خارج شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی"، مناظره اقتصادی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در حالی در روز جمعه مورخه 22 اردیبهشت 1396 برگزار شد که یکی از کاندیداها وعده هایی را پیرامون سهام عدالت به مردم داد.

اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع بندی صحبت های خود به سهام عدالت نیز اشاره نمود و بیان کرد: ما سهام عدالت را واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده سهام عدالت 5 تا 10 میلیون تومانی به اقشار خاص!

وعده سهام عدالت 5 تا 10 میلیون تومانی به اقشار خاص!