مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 ساعت 19:162017-05-18سياسي

حمله به «تتلو» با شعار آزادی بیان!/ جرم تتلو چیست


رییسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می شود «رییس جمهور همه ایران» بود.

- رییسی چه زیبا در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی مهم ترین شعار خود را جامه عمل پوشاند؛ نه از آن جهت که خود به آن معتقد باشد از آن جهت که شدنی است و می شود رییس جمهور همه ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو" با ورود نرم افزارهای جدید آهنگ در کشور که روند آهنگسازی و خوانندگی را تسهیل می بخشید، نسل جدید خواننده های جوان در کشور پا به عرصه موسیقی گذاشتند.

این نسل که اکثرا بدون مجوز و از طریق شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود در ارتباط بودند به خواننده های زیرزمینی مشهور شدند.

اکثر خواننده های زیرزمینی را خواننده های رپ تشکیل می دانند که یکی از مشهورترین آنها امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو بود.

با گسترش شبکه های اجتماعی، روزبه روز بر طرفداران او افزوده شد تا جایی که دنبال کنندگان تتلو در اینستاگرام به بیش از 4 میلیون نفر رسید.

امیرحسین مقصودلو که طرفداران بی شمار و دوآتیشه اش همه کارشناسان فرهنگی و اجتماعی را شوکه کرده بود بعد از چند سال تغییرات محسوسی در نوع عملکرد شخصی و حرفه ای او مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به «تتلو» با شعار آزادی بیان!/ جرم تتلو چیست

حمله به «تتلو» با شعار آزادی بیان!/ جرم تتلو چیست