مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1396 ساعت 23:252017-05-31اقتصادي

شهریه جدید مهدهای کودک در استان تهران اعلام شد+ جدول


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از ابلاغ شهریه جدید مهدهای کودک در سطح استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد خاکی با بیان اینکه موضوع تعیین شهریه مهدهای کودک با تجزیه و تحلیل شهریه های پیشنهادی در کمیته کشوری تعیین شهریه مشخص شده است، گفت: شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت سال جاری قابلیت اجرا داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهریه ابلاغی شهریه پایه بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور رعایت بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعیین شهریه مهدهای کودک براساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهدهای کودک، تعیین شده است افزود: بر این اساس شهریه مهدهای کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اعلام آنکه شهریه ابلاغ شده بدون احتساب هزینه تغذیه شامل صبحانه و ناهار می باشد، ادامه داد: در صورتی که مهد کودک صبحانه و ناهار ارائه نماید حداکثر هزینه مجموع آنها نباید بیش از 800 هزار ریال باشد و تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان است.

خاکی با تأکید بر اینکه تهیه و تأمین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک بر عهده مهد می باشد، خاطر نشان کرد: تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودک بر عهده والدین است ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه جدید مهدهای کودک در استان تهران اعلام شد+ جدول

شهریه جدید مهدهای کودک در استان تهران اعلام شد+ جدول