مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1396 ساعت 11:402017-07-07بين الملل

هیوندا I20 سری رقیب فورد فیستا (+عکس)


خبر تولید و عرضه یک خودرو جدید ، خبر خوبی است و این نشان می دهد که هیوندای قصد دارد تا چهره خود را در کشورهای اروپایی و آمریکا بیشتر نشان دهد، - و با خودروهای بیشتری در این ناحیه رقابت کند.

در حالیکه هیوندایی برای معرفی کامل و رسمی اولین هاچبک تولیدی از سری N با خود دست و پنجه نرم می کند، گزارش ها از ظهور تعدادی دیگر از نسخه های این سری از محصولات خودروساز کره ای حکایت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خودروی عصر ایران به نقل از "اتو اکسپرس"، هیوندایی قصد دارد تا خودروی I20 خود را برای رقابت با خودروهایی مانند فورد فیستا ST، فولکس واگن پولوی GTI و تویوتا یاریس GRNMآماده سازد.

احتمالا هیوندایی پس از معرفی رسمی مدل های ولستر N و مدل فستبک I30 این مدل از I20 ها را به عنوان نمونه ای درخشان به نمایش درخواهد آورد.

احتمال می رود در میان خودروهای سری N هیوندایی، I20ها به دلیل قدرت و قابلیت های کاربردی طرفداران بیشتری پیدا کنند.

اگر هیوندایی با این خودرو بتواند به اهداف از پیش تعین شده خود در مسابقات رالی جهانی دست یابد، موفقیت فروش این خودرو را تضمین کرده است.

خبر تولید و عرضه یک خودرو جدید ، خبر خوبی است و این نشان می دهد که هیوندای قصد دارد تا چهره خود را در کشورهای اروپایی و آمریکا بیشتر نشان دهد، و با خودروهای بیشتری در این ناحیه رقابت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیوندا I20 سری رقیب فورد فیستا (+عکس)

هیوندا I20 سری رقیب فورد فیستا (+عکس)