مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1396 ساعت 09:552017-07-13اجتماعي

پیله درختی، مکانی امن برای اقامت گردشگران در جنگل (+عکس)


محیط بیرونی این پیله با یک عایق محکم پوشانده می شود که علاوه بر نفوذ ناپذیر آن ، محیط امنی معادل 2/5 متر را به واسطه تشک مخصوصش برای استفاده کنند آن هدیه می دهد.

- میهن پست - قبل از توضیح در مورد پیله درختی یا همان خانه درختی بد نیست بدانید که همیشه برای افرادی که اهل گشت و گذار در مناطق جنگلی هستند مشکل پیدا کردن مکانی امن برای استراحت همواره کاری سخت و دشوار بوده و اقامت در مکان هایی ناامن نیز به عنوان چالشی جدی ، برای افراد گردشگر استرس و اضطراب آور است.

شاید همین امر – نبود مکانی امن برای استراحت چند روزه – باعث می شود که بیشتر علاقه مندان به گردش و از همه مهمتر عدم ایجاد شرایطی برای تحقیق و پژوهش در در مناطق سرسبز جنگلی و بخصوص استوایی و حتی مناطقی همچون جنگل های شمال کشور خودمان در ایران که دارای پوشش به هم تنیده است مانع از توسعه گردشگری و بخصوص توسعه میدان تحقیق و پژوهش بوده است.

ولی مهندسان و طراحان یک شرکت خلاق برای رفع ترس از حمله جانواران درنده ، مارهای زنگی ، حشرات مزاحم و خطرناک و از همه مهمتر برای غلبه بر ترس و اضطراب ناشی از اقامت ناامن در جنگل ها و یا حواشی رودخانه ها دست به ابداع جالبی و دیدنی زده که چالش موجود را تا حدودی حل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیله درختی، مکانی امن برای اقامت گردشگران در جنگل (+عکس)

پیله درختی، مکانی امن برای اقامت گردشگران در جنگل (+عکس)