مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1396 ساعت 12:052017-07-15اجتماعي

کودک آزارها از کرات دیگر نمی آیند!


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم به کودکان، وجود افراد بزه کار را در هر جامعه ای محتمل دانست و گفت: افراد بزه کار و کودک آزارها از کره دیگری نیامده اند و در بسیاری از موارد افراد نزدیک مثل بستگان، - افراد آشنا و همسایه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی رضا ایزدپور همزمان با هفته بهزیستی با بیان اینکه هیچ کشور و جامعه ای در دنیا نمی یابیم که آسیب های اجتماعی در آن به صفر رسیده باشد اظهار کرد: مهم توانمندسازی خانواده ها و آموزش فرزندان به وسیله جامعه و خصوصا خانواده ها است که باید بیشتر جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه خانواده باید به فرزندان خود آموزش دهند که چه خطری ممکن است در جامعه آنها را تهدید کند، افزود: اگر خانواده ها در حوزه آموزشی توانمندسازی شوند و آموزش ها از سوی خانواده به فرزندان منتقل شوند کمتر شاهد بروز مشکلات اجتماعی و گاه مسائلی خواهیم بود که قلب مردم را جریحه دار می کند.

این کارشناس ارشد جامعه شناسی با اشاره به پرونده های کودک آزاری در سال های اخیر گفت: تجربه نشان می دهد که کودک آزارها در بسیاری از مواقع افراد نزدیک و گاه بستگاه و آشنایان کودکان هستند همین نشان می دهد که آموزش کودکان برای مواجهه احتمالی با چنین مواردی یک اصل مهم و محوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزارها از کرات دیگر نمی آیند!

کودک آزارها از کرات دیگر نمی آیند!