مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1396 ساعت 09:252017-08-01اقتصادي

مجسمه سنگی خودرو (+عکس)


بنابراین کِلِن سیلورتورن در فرآیند ساخت این مجسمه ها، ابتدا یک مدل خودروی فوق العاده را انتخاب کرده و سپس آن را با استفاده از سنگ های مرمر مخصوصی که از نقاط مختلف دنیا تهیه کرده، - شکل داده است.

میهن پست - ساخت مجسمه سنگی خودرو با سنگ های مرمر در حالی توسط شخصی بنام کِلِن سیلورتورن انجام پذیرفته است که انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی به شکل غیر قابل باوری مورد توجه خاص کاربران قرار گرفته است.

مجسمه سنگی خودرو های خاص از آن جهت با اهمیت شده اند که امسال نیز همچون سال های گذشته تعداد خودروهای عجیب و نامتعارف در پبل بیچ کم نبوده ، از فراری های بسیار گران قیمت، مدل های مسابقه ای پورشه و ب ام و و مدل های درخشان دوره پیش از جنگ جهانی، از مواردی هستند که می توانند هوش از سر علاقه مندان دنیای اتومبیل بپرانند.

امّا شاید اگر این خودروهای هیجان انگیز با ابعادی بسیار کوچک و مهار شدنی در اختیار شما قرار گیرند، می توانید بسیار راحت تر این هیجان را در کنار خود داشته باشید.

شاید به همین دلیل است که این مجسمه های سنگی زیبا از برخی از افسانه های دوست داشتنی صنعت اتومبیل می توانند نگاه خیره بسیاری را به طرف خود جلب کنند.

در این میان کِلِن سیلورتورن (Kellen Silverthorn)، شخصی است که ساخت این اتومبیل های سنگی را به عهده داشته و قرار است که به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجسمه سنگی خودرو (+عکس)

مجسمه سنگی خودرو (+عکس)