مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1396 ساعت 03:402017-08-02پزشكي

ابتلای صنعت درمانگر کشور به بیماری!


در حالی صنعت داروسازی کشور باید به عنوان یکی از پویاترین ارکان نظام سلامت به فعالیت خود بپردازد اما افزایش مدت زمان پرداخت مطالبات داروسازان به یکسال، - در میزگرد "بررسی وضعیت صنعت دارو" در ایسنا عنوان شد ابتلای صنعت درمانگر کشور به بیماری! در حالی صنعت داروسازی کشور باید به عنوان یکی از پویاترین ارکان نظام سلامت به فعالیت خود بپردازد اما افزایش مدت زمان پرداخت مطالبات داروسازان به یکسال، این صنعت را در وضعیتی بحرانی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با حضور در این خبرگزاری در ارتباط با مقوله ها و مشکلات این صنعت، انتظارات و مطالبات شان از دولت دوازدهم، علل دیرکرد یک ساله دیون شرکت های تولیدی دارو، وضعیت صنعت داروسازی کشور در قیاس با سایر صنایع و نیز شرایط منطقه ای، پدیده بازار سیاه در مورد برخی داروهای کمیاب و نیز مقوله انحصار واردات به گفت و گو نشستند که در ادامه آورده شده است.

_ در ارتباط با شرایط و وضعیت صنعت داروسازی کشور پس از انقلاب و به ویژه دولت های اخیر توضیح دهید و بگویید ارزیابی تان از وضع موجود در این صنعت چیست؟ کبریایی زاده (رییس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی) : صنعت داروسازی از صنایع پیشرو در کشور پس از انقلاب است و با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای صنعت درمانگر کشور به بیماری!

ابتلای صنعت درمانگر کشور به بیماری!