مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 09:012017-08-20اجتماعي

100 سال زندگی مشترک یک پیرمرد و پیرزن یزدی+عکس


در کنار راه گذر ورودی کاروانسرای خرانق که زیبایی آن زبانزد خاص و عام است و بوی خشت و خام آن تمام خاطرات کوچه های خاکی دوران کودکی را زنده می کند خانه ای وجود داشت که پیرمرد شاعر پیشه با همسر خود در آن زندگی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های "، سایت محلی اردکان گویا نوشت: خرانق یکی از پهناورترین بخش های شهرستان اردکان است که با قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده دره انجیر که زیستگاه یوز آسیایی است  و  ارگ کهن و تاریخی که در آن واقع شده , همچنین خط گذر طریق الرضا که از این مسیر دارای اهمیت بالایی است.

مردمان این روستا نیز همچو دیگر روستاییان زندگی پر از فراز و نشیب داشته و با طبیعت خود را عجین کرده و هرکدام از جای جای محل زندگی خود خاطره ای دارند.

در کنار راه گذر ورودی کاروانسرای خرانق که زیبایی آن زبان زد خاص و عام  است و بوی خشت و خام آن تمام خاطرات کوچه های خاکی دوران کودکی را زنده می کند خانه ای وجود داشت که پیرمرد شاعر پیشه با همسر خود در آن زندگی می کرد.

حاج محمد آخوندی و همسرش ربابه آخوندی پسر عمو و دختر عمویی بودند که در سن کم باهم ازدواج کردند و قریب به یک قرن است در کنار هم زندگی می کنند.

ربابه آخوندی در خصوص نحوه ازدواجش گفت: 10 یا 12 سال داشتم که به عقد پسرعمویم در آمدم آن زمان همه براین اعتقاد بودند که عقد پسرعمو و دختر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 سال زندگی مشترک یک پیرمرد و پیرزن یزدی+عکس

100 سال زندگی مشترک یک پیرمرد و پیرزن یزدی+عکس