مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1396 ساعت 15:252017-08-20سياسي

برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در امام زاده مبرقع (ع) قم


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در امام زاده موسی مبرقع (ع) در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) در امام زاده مبرقع (ع) در قم، در خصوص برنامه های آیین بزرگداشت امام جواد در بارگاه این امام زاده افزود: پیش بینی می شود در شهادت امام جواد(ع) بیش از 40 هزار زائر ایرانی و خارجی مهمان بقعه چهل اختران شوند.

وی تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) و سیاه پوش کردن حرم مطهر از برنامه های مهم در سالروز شهادت است.

وی عنوان کرد:همچنین در شامگاه شهادت امام جواد(ع) مراسم طبخ غذا برای 4 هزار زائر انجام می شود به ویژه زائرانی از عراق و پاکستان مهمان سفره کریمانه امام زاده مبرقع (ع) می شوند.

در این امام زاده بیش از 500 خادم افتخاری به خدمت می پردازند و فضا را در طول سال برای زائران فراهم می سازند که در ایام شهادت امام جواد(ع) به طور ویژه در خدمت زائران می باشیم.

وی اظهار کرد:امشب پرچم عزا بر فراز گنبد مسجد به اهتزار در می آید و تا روز شهادت نیز در سوگ امام جواد(ع) مراسم سوگواری ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در امام زاده مبرقع (ع) قم

برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد(ع) در امام زاده مبرقع (ع) قم