مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 ساعت 16:452017-08-23اقتصادي

جابه جایی مدیران تا انتهای شهریور ماه/
 اگر کنسرتی مجوز قانونی گرفته باید برگزار شود


استاندار خراسان رضوی در خصوص رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر تغییر مدیران تصریح کرد: از یک ماه و نیم گذشته ارزیابی مدیران براساس شاخص های کارآمدی و کارایی آغاز شده و تا شهریور ماه جابه جایی ها انجام خواهد شد و از مدیران کارآمد در مدیریت استان بهره خواهیم برد.

- جابه جایی مدیران تا انتهای شهریور ماه/ اگر کنسرتی مجوز قانونی گرفته باید برگزار شود استاندار خراسان رضوی در خصوص رویکرد دولت دوازدهم مبنی بر تغییر مدیران تصریح کرد: از یک ماه و نیم گذشته ارزیابی مدیران براساس شاخص های کارآمدی و کارایی آغاز شده و تا شهریور ماه جابه جایی ها انجام خواهد شد و از مدیران کارآمد در مدیریت استان بهره خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رشیدیان در نشست خبری با خبرنگاران در رابطه با واحدهای صنعتی تعطیل و یا نیمه تعطیل استان اظهار کرد: دستگاه های دولتی با هماهنگی ستاد اقتصاد مقاومتی استان و ستادهای اشتغال بررسی این واحدها را آغاز کردند و تلاش شد تا در مرحله اول تثبیت اشتغال صورت گیرد و در مرحله دوم بتوانیم واحدهای صنعتی را براساس ظرفیت ها و فرصت هایشان حمایت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه فرهنگی گفت: تلاش تمام دستگاه های فرهنگی استان این است که همه زیرساخت های فرهنگی را گسترش دهند و مسلما نهادهای دیگری نیز در حوزه فرهنگی مسئولیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی مدیران تا انتهای شهریور ماه/
 اگر کنسرتی مجوز قانونی گرفته باید برگزار شود

جابه جایی مدیران تا انتهای شهریور ماه/
 اگر کنسرتی مجوز قانونی گرفته باید برگزار شود