مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 14:102017-09-03سياسي

در تفکر انقلابی «ژن برتر» نداشتیم که آن هم حاصل شد!


در برخی اوقات هم مدیری به واسطه حمایت مسئولی سکان مدیریت یک بخش، هلدینگ، شرکت، سازمان و .

را برعهده می گیرد و برای جبران حمایت دوست یا همکار سابقش ممکن است آقازاده دارای ژن خوب را به مسئولیتی بگمارد، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 96 مساله آقازادگی موضوع جدیدی نیست و در ادبیات سیاسی کشور ما چندین و چند سال است که رایج و مصطلح است.

در ابتدا شاید به فرزندان روحانیون شناخته شده و برجسته در ادبیات سیاسی آقازاده اطلاق می شد، آنهم نه به معنای منفی آن، اما کم کم آقازادگی معنای منفی پیدا کرد و برای مورد خطاب قراردادن فرزندان مسئولان از عنوان آقازاده بهره گرفته می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اصطلاح آقازادگی ربطی به خط و خطوط سیاسی افراد ندارد و این روزها وارد مرحله ای شده است که اگر وارد بررسی شرایط فرزندان مسئولان چه چپ و چه راست بشویم، بخش قابل توجهی از آنان مسئولیت هایی را در اختیار گرفته اند و پله های ترقی رو به نحوی می پیمایند که کم کم می توانند به عنوان مدیران جوان تربیت شده وارد فاز کارهای سنگین مدیریتی شوند.

عنوان آقازادگی به خصوص در چند سال اخیر و با راه یافتن فرزندان برخی مسئولان به مجلس و شورای شهر وارد فاز جدیدی شده است و به گفته فرزند محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و رییس فراکسیون اامید مجلس، این ژن خوب آنهاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تفکر انقلابی «ژن برتر» نداشتیم که آن هم حاصل شد!

در تفکر انقلابی «ژن برتر» نداشتیم که آن هم حاصل شد!