مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1396 ساعت 10:352017-09-09اقتصادي

ویترین لک دار و زشت کشورمان پیش روی گردشگران خارجی! +فیلم


در حالی که مسئولان کشورمان بر ضرورت تقویت بخش گردشگری به کرات تاکید کرده و دورنمای زیبایی از رونق گرفتن این بخش در اقتصاد و آینده کشورمان ترسیم می کنند، - ویترین چیست و چه کارکردی دارد؟ آیا می توان ویترینی پر اشکال تدارک دید و انتظار جلب نظر مشتریان و افزایش شمارشان را داشت؟ کمی به این سوالات دقت کرده و سپس شرحی را بخوانید که یکی از گردشگران خارجی از ویترین گردشگری کشورمان ترسیم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که مسئولان کشورمان بر ضرورت تقویت بخش گردشگری به کرات تاکید کرده و دورنمای زیبایی از رونق گرفتن این بخش در اقتصاد و آینده کشورمان ترسیم می کنند، شواهد و قرائن حکایت از ندید گرفتن بدیهی ترین اصول جذب گردشگر در کشورمان دارد؛ بدیهیاتی که در ویترین گردشگری کشورمان به وضوح به چشم می آیند و بسیار آزاردهنده به نظر می رسند.

تنها کافی است یکبار گذرتان به بزرگترین فرودگاه بین المللی کشورمان در حومه پایتخت بیافتد تا بوی بسیار نامطبوعی که در مسیر فرودگاه استشمام می شود، برای همیشه در خاطرتان لکه تاریکی حک نماید اما نخستین برخورد (First Impact) گردشگران خارجی که با پرواز راهی کشورمان می شوند، از این هم دردناک تر است.

فرودگاهی مملو از جمعیت که هنوز شیوه سوار و پیاده شدن از هواپیما در آن، شیوه منسوخ چند دهه پیش جهان است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین لک دار و زشت کشورمان پیش روی گردشگران خارجی! +فیلم

ویترین لک دار و زشت کشورمان پیش روی گردشگران خارجی! +فیلم