مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1396 ساعت 15:212017-09-28فرهنگي

روی آنتن شبکه سه ببینید ناگفته های هنرمندان از امام حسین(ع) در چهل چراغ+ آنونس


اولین قسمت از برنامه تلویزیونی چهل چراغ بااجرای محمدرضا شهیدی فرد امشب روی آنتن شبکه سه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون "، برنامه تلویزیونی چهل چراغ با موضوع هنر و امام حسین(ع) از پنجشنبه 6 مهر ماه در 40 قسمت شب ها از ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در این برنامه با چهره هایی نظیر شهاب حسینی، احسان علیخانی، احمدرضا درویش، داوود میرباقری، سیروس مقدم، محمدرضا شفیعی، محمدحسین مهدویان و .

گفت و گو شده است.

این برنامه گفت و گو محور که همراه با بازگشت محمدرضا شهیدی فرد به عنوان مجری در رسانه ملی جهت اجرای برنامه تلویزیونی است، در دکوری منحصر به فرد میزبان هنرمندان و فرهیختگان ارجمندی است که توانسته اند پیوندی میان هنر و فرهنگ حسینی صورت دهند و به طور حتم آشنایی بیشتر مخاطبان با نگاه ارزشمندشان می تواند انگیزه ای قابل توجه جهت اهتمام بیشتر به ارتباط میان هنر اصالت مند و فرهنگ عمیق عاشورایی شود.

برنامه تلویزیونی چهل چراغ که نگاهی نو در بستر تولیدات تلویزیونی در خصوص توجه به فرهنگ دینی است، تلاش دارد تا در بستری گسترده به همه حوزه های هنری اعم از سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، تلویزیون و عرصه فرهنگ و ادب توجه نماید تا ضمن ایجاد گفتمان فرهنگی میان صاحب نظران فرهنگ دینی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی آنتن شبکه سه ببینید ناگفته های هنرمندان از امام حسین(ع) در چهل چراغ+ آنونس

روی آنتن شبکه سه ببینید ناگفته های هنرمندان از امام حسین(ع) در چهل چراغ+ آنونس