مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1396 ساعت 14:052017-10-07فرهنگي

رقابت 92 کشور در اسکار خارجی+ جدول


امسال و در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار، رکورد 92 کشور برای کسب جایزه بهترین خارجی سال رقابت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرد که امسال در مجموع 92 کشور فیلم های خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ارسال کرده اند که رکورد جدیدی در این شاخه محسوب می شود.

کشورهای هایتی، هندوراس، لائوس، موزامبیک، سنگال و سوریه برای اولین بار فیلمی به نمایندگی از سینمای خود به آکادمی اسکار معرفی کرده اند.

از مهمترین فیلم های حاضر در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار 2018 می توان به فیلم اول پدرم را کشتند ساخته آنجلینا جولی به نمایندگی از کامبوج، پایان خوش ساخته میشاییل هانکه (اتریش)، یک زن فوق العاده به کارگردانی سباستین لِلیو (شیلی)، 120 تپش در دقیقه از روبن کامپیلو (فرانسه)، تِلما به کارگردانی یوآخیم تریه (نروژ) و بی عشق ساخته آندری زویاگینتسف از روسیه اشاره کرد.

همچنین فیلم میدان ساخته روبن اوستلوند که برنده نخل طلای بهتری فیلم جشنواره کن 2017 شد نیز به نمایندگی از سینمای سوئد در این رویداد سینمایی حضور می یابد.

** فهرست کامل 92 فیلم حاضر در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار در سال 2018 درجدول زیر آمده است:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 92 کشور در اسکار خارجی+ جدول

رقابت 92 کشور در اسکار خارجی+ جدول