مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 13:062017-10-24سياسي

طلاق عاطفی دانشجویان حامی روحانی از دولت دوازدهم!


در بدنه دانشجویی اصلاح طلب حامی روحانی در دانشگاه ها با توجه به فضاسازی صورت گرفته علیه گزینه پیشنهادی وزارت علوم نتوانسته خود را با فرمول فدا شدن ایدئولوژی به پای استراتژی همراه کند و سرخوردگی ناشی از عدم اعتنای رییس جمهور به این جریان را باور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس" به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، وقتی عبدالرضا رحمانی فضلی در روز شنبه 30 اردیبهشت ماه با اعلام نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد حسن روحانی با کسب 23.

5 میلیون رأی از مجموع بیش از 41 میلیون رأی با 57 درصد آراء پیروز دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران است، بسیاری از حامیان روحانی آن شب را در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

همین فضای جشن در سطح حامیان دانشجویی روحانی نیز در فضای مجازی و در صحن دانشگاه ها خودنمایی می کرد و آنچه در دانشگاه ها بیش از پیش مایه امیدواری بدنه دانشجویی حامی روحانی بود، انتصاب وزیری همسوتر از فرهادی، وزیر علوم دولت یازدهم با بدنه ای که در دولت یازدهم به زعم آنها نتوانسته بود انتظاراتش را برآورده کند، بود.

از همین سو به سرعت این دانشجویان به همراه بدنه ای از اساتید همسو با خود اقدام به راه اندازی کمپین هایی برای حمایت از گزینه مورد حمایت خود کردند که در این بین نام افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق عاطفی دانشجویان حامی روحانی از دولت دوازدهم!

طلاق عاطفی دانشجویان حامی روحانی از دولت دوازدهم!