مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 18:012017-11-05اجتماعي

توصیه هایی به زائران اربعین حسینی(ع)


زائران اباعبدالله الحسین (ع) تنها با یک حس عاشقانه، عازم راه شده اند اما برای اینکه این سفر و بخصوص این راهپیمایی سه چهار روزه پربارتر و مفیدتر و پر نشاطتر باشد، - شنیدن و به کار بستن برخی تذکرات و یادآوری ها به این دسته از مسافران حرم ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، سال به سال به خیل عاشقان ایرانی زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در روز اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم چندین میلیونی این مسیر بخصوص مسیر نجف اشرف تا کربلا افزوده می شود.

به همین دلیل، این روزها، همه جا حال و هوای رفتن به کربلای معلا و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین دیده می شود.

آنها که رفته اند خاطراتشان را برای آنها که نرفته اند تعریف می کنند؛ آنها که نرفته اند و تصاویر و فیلمهای مربوط را از تلویزیون می بینند، اشک حسرت می ریزند و آنها که امسال عازمند.

تنها با یک حس عاشقانه، عازم راه شده اند اما برای اینکه این سفر و بخصوص این راهپیمایی سه چهار روزه پربارتر و مفیدتر و پر نشاطتر باشد، شنیدن و به کار بستن برخی تذکرات و یادآوری ها به این دسته از مسافران حرم ضروری است.

الف- پیش از سفر: - به هیچ وجه با خودتان چمدان ها و ساک های بزرگ و حجیم نیاورید (بخصوص خانم ها به این نکته توجه داشته باشند!)، بلکه یک کوله پشتی راحت و متوسط انتخاب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی به زائران اربعین حسینی(ع)

توصیه هایی به زائران اربعین حسینی(ع)