مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1396 ساعت 18:112017-11-12ورزشي

بازار داغ جادوگران در فوتبال رمالی و ساحری؛ از شایعه تا واقعیت!


استفاده از سحر، جادو و جادوگری مدتهاست که به فوتبال ایران وارد شده و این پدیده در جامعه و فوتبال ما برای امروز و دیروز نبوده؛ هر چند که در این سال ها کم تر کسی حاضر به تأیید آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، روزنامه افکار نوشت: استفاده از سحر، جادو و جادوگری مدتهاست که به فوتبال ایران وارد شده و این پدیده در جامعه و فوتبال ما برای امروز و دیروز نبوده؛ هر چند که در این سال ها کم تر کسی حاضر به تأیید آن شده است.

عده ای از مردم عادی، مربیان و بازیکنان سال هاست که به جادو و جَنبَل اعتقاد دارند و در همین رابطه افراد زیادی هستند که ادعای داشتن قدرت های ماورای طبیعی می کنند و با این ادعا وارد عرصه فوتبال و مبالغ هنگفتی را به جیب می زنند.

موضوع جادو و جنبل اولین بار در دهه هشتاد بود که در ورزش ایران به خصوص فوتبال به صورت رسمی توسط رسانه ها مطرح شد و نقش پُررنگی به خود گرفت و کم کم بین فوتبالیستها مطرح شد؛ البته همیشه فاصله بین خرافه و اعتقاد باریک تر از یک تار مو است؛ بنابراین، تنها کافیست که در مقدسات کمی دچار لغزش شویم تا از آن سوی بام بیفتیم و روی به سحر، جادو و جنبل بیاوریم.

چندی پیش بود که یکی از روزنامه های مطرح و پرتیراژ ورزشی با انتشار عکسی از ناخن یکی از مربیان موفق فصل جاری لیگ برتری مدعی شد که روی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ جادوگران در فوتبال رمالی و ساحری؛ از شایعه تا واقعیت!

بازار داغ جادوگران در فوتبال رمالی و ساحری؛ از شایعه تا واقعیت!