مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1396 ساعت 04:352017-11-19اقتصادي

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟


تور ویژه شهادت امام رضا (ع) چند؟ " درحالی نرخ بلیت پروازهای مشهد در روزهای اخیر با افزایش قابل ملاحظه ای روبه رو شد و هیچ اخطار و هشداری در پی نداشت که قیمت تورهای مناسبتی این مقصد نیز از این شرایط بی تاثیر نماند و به بالاترین حد خود رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار فروش تورهای مشهد ویژه شهادت امام رضا (ع)، گویای افزایش نرخی است که مسؤولان و متولیان گردشگری خراسان رضوی، آن را کنترل شده و تحت نظارت می خوانند، هرچند بسیاری از آژانس ها با تایید بر گرانی نرخ سفر مناسبتی مشهد، این وضعیت پیش آمده را نه تنها کنترل شده، بلکه مرهون قیمت شناور بلیت پروازها و قطارهای این مسیر می دانند.

در چند روز گذشته نرخ بلیت قطار به 100 هزار تومان رسید و بلیت پروازهای معمولی هم در روزهای پایانی ماه صفر از مرز 500 هزار تومان گذشت، اگرچه درحال حاضر بررسی جدول پروازها نشان می هد، نرخ بلیت این مسیر، بویژه در برگشت با افت شدیدی همراه است و برخی شرکت های هواپیمایی قیمت ها را به کمتر از 100 هزار تومان رسانده اند.

اما از طرفی قیمت تورها بی تاثیر از این تحولات نبوده و توری که سه شب در هتل دو ستاره اقامت دارد و سه وعده غذایی دریافت می کند و با ارزان ترین پرواز انجام می شود، برای هر نفر حدود 700 هزار تومان قیمت گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟

تور ویژه «شهادت امام رضا (ع)» چند؟