مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 19:402017-11-20ورزشي

پرسپولیس 0 - 0 پدیده / قرمزها صدرنشین نشدند(+جدول)


پرسپولیس امید زیادی داشت که با کسب پیروزی در این دیدار و در روز شکست پارس جم جنوبی با یک بازی کمتر صدرجدول را به دست بگیرد اما با تساوی در این دیدار با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفت تا بازی هفته اینده دو تیم بالانشین جدول که فینال لیگ .

- پرسپولیس امید زیادی داشت که با کسب پیروزی در این دیدار و در روز شکست پارس جم جنوبی با یک بازی کمتر صدرجدول را به دست بگیرد اما با تساوی در این دیدار با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفت تا بازی هفته اینده دو تیم بالانشین جدول که فینال لیگ برتر در نیم فصل هم هست جذاب شود.

پرسپولیس در تهران از صدرنشینی در لیگ برتر بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران در بازی پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر تیم های پرسپولیس وپدیده در تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که پدیده موفق شد با نتیجه 0-0 پرسپولیس را متوقف کند.

پرسپولیس امید زیادی داشت که با کسب پیروزی در این دیدار و در روز شکست پارس جم جنوبی با یک بازی کمتر صدرجدول را به دست بگیرد اما با تساوی در این دیدار با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفت تا بازی هفته اینده دو تیم بالانشین جدول که فینال لیگ برتر در نیم فصل هم هست جذاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس 0 - 0 پدیده / قرمزها صدرنشین نشدند(+جدول)

پرسپولیس 0 - 0 پدیده / قرمزها صدرنشین نشدند(+جدول)