مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 18:352017-11-28سياسي

احمدی نژادی ها به جای پاسخگویی می خواهند اتهاماتشان به حاشیه برود! + تصویر سند مشکوک


این در حالی است که از بین افراد یاد شده و مورد اشاره «حمید بقایی»، حجت الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم»، سخنگوی جامعه روحانیت و همچنین حجت الاسلام «سید ابراهیم رییسی» سخنان مطرح توسط معاون اجرایی دولت دهم را تکذیب کرده و آن را ادعای دروغ خوانده اند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 1985 چندی پیش، دو تن از نمایندگان مجلس یعنی نادر قاضی پور و محمد علی پور مختار ، جزییاتی از مسائل و پرونده اتهامات مالی حمید بقایی را مطرح کردند و به دنبال آن نیز کاظم پالیزدار دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز سخنان قاضی پور در خصوص اتهامات مالی بقایی را تأیید نمود.

در این میان، بقایی نیز تنها پاسخی که به این موضوعات داد، این بود که فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف مدت 24 ساعت مدارک این موضوعات را ارائه نکنید ؛ مسأله ای که قطعا پاسخ مناسبی با آنچه گفته شده، نمی تواند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ این روزها پس از مسائلی که احمدی نژاد و یارانش علیه قوه قضاییه مطرح می کنند، کم کم پاسخ هایی از سوی مسئولان عالی دستگاه قضایی به سخنان این طیف داده می شود؛ اما در حقیقت آنچه از جزییات این پرونده ها و تلاش احمدی نژاد و یارانش می توان برداشت کرد، این است که آنها تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا موضوع را به حاشیه ببرند و اذهان را از اصل تخلفات و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژادی ها به جای پاسخگویی می خواهند اتهاماتشان به حاشیه برود! + تصویر سند مشکوک

احمدی نژادی ها به جای پاسخگویی می خواهند اتهاماتشان به حاشیه برود! + تصویر سند مشکوک