مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:502017-12-11اجتماعي

برخورد با زائران ایرانی در فرودگاه بغداد شایسته نام ایران نیست!


از انجام امور مختلفی نظیر اسکن چشم تا بازرسی های چند باره که در مورد مردان باعث در آوردن کفش ها، کمربند و .

می شود و همچنین عدم توجه به حق تقدم در صورت حضور شهروندان عراقی در کنار زائران ایرانی و همچنین بازرسی های چند باره بار و خود زائران توسط سگ های آموزش .

- اخیرا بدنبال بستن تعرفه های بالای عوارض خروجیی در فرودگاه نجف، پرواز تمام زائران ایرانی به فرودگاه بغداد، پایتخت عراق منتلق شده است، اما برخوردی که در این فرودگاه با زائران ایرانی انجام می شود، به هیچ عنوان برخورد شایسته ای نیست و بسیاری از زائران از این رفتارها آزرده خاطر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در حالی که بخش اعظمی از زائران عتبات عالیات را ایرانیان تشکیل می دهند، اخیرا گزارش هایی در ارتباط با برخورد با زائران ایرانی در فرودگاه پایتخت عراق به گوش می رسد که به هیچ عنوان شایسته ایرانی ها و زائران عتبات عالیات و ائمه معصومین (ع) نیست، موضوعی که نهادهای مسئول باید هرچه زودتر به آن رسیدگی کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ششم آذرماه العام کرده بود که از امروز همه پروازهای فرودگاه نجف اشرف به فرودگاه بغداد منتقل می شود.

علت این اقدام هم افزایش عوارض خدمات فرودگاهی اعلام شد؛ چراکه مسولان فرودگاه نجف اعلام کرده بودند که به ازای هر مسافر باید پنج دلار به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با زائران ایرانی در فرودگاه بغداد شایسته نام ایران نیست!

برخورد با زائران ایرانی در فرودگاه بغداد شایسته نام ایران نیست!