مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 13:402017-12-13سياسي

عضو شورای شهر شیراز وعده داد:
 تحول حوزه گردشگری شیراز طی 4 سال آینده


عضو شورای اسلامی شهر شیراز وعده داد که شهروندان این کلانشهر تا پایان دوره ی پنجم شورای شهر شاهد تحولات مهمی در حوزه های گردشگری و حمل و نقل عمومی خواهند بود.

- عضو شورای شهر شیراز وعده داد: تحول حوزه گردشگری شیراز طی 4 سال آینده عضو شورای اسلامی شهر شیراز وعده داد که شهروندان این کلانشهر تا پایان دوره ی پنجم شورای شهر شاهد تحولات مهمی در حوزه های گردشگری و حمل و نقل عمومی خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حاجتی چهارشنبه 22 آذر در بازدید از نهمین نمایشگاه گردشگری پارس، گردشگری را یکی از منابع پایدار درآمدی برای شهرداری قلمداد و اضافه کرد: با استفاده از تجارب جهانی می توان گردشگری شیراز را با سرعتی زیاد توسعه داد و به جایگاه اصلی آن نزدیک کرد.

حاجتی گفت: شهرداری ها تاکنون به دلخواه یا اجبار برای تأمین هزینه ها، شهر را می فروشند تا به ازای پولی که به دست می آورند بتوانند خدمات ارائه کنند، این موضوع نابسامانی هایی به همراه داشته است.

نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر شیراز توجه به حوزه های پایدار درآمدی را راه حل این معضل عنوان و اضافه کرد: درآمدهای خوبی در حوزه گردشگری وجود دارد که می تواند نجات بخش اقتصاد کنونی باشد و شیراز با بهره مندی از استعدادهای متنوع گردشگری قادر به تعریف چنین منابعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر شیراز وعده داد:
 تحول حوزه گردشگری شیراز طی 4 سال آینده

عضو شورای شهر شیراز وعده داد:
 تحول حوزه گردشگری شیراز طی 4 سال آینده