مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 18:012018-01-08اقتصادي

مصوبه ای که 5 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کنار آن گذشتند!


حدود 12 سال است که مصوبه راه اندازی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد رنگ عمل ندید؛ مصوبه ای که معطل زمینی است که برای همه چیز از سیلندرپرکنی تا کارواش وجود دارد اما برای پارک علم و فناوری نیست!.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از یاسوج، پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بعد از 12 سال معطلی برای اجرای یک مصوبه، در همه این سال ها اسیر مصوبات کاغذی متعددی شد تا بعد از یک دهه با تلاش های مدیر جوان خود، چشم به راه همت مسئولان ارشد استان باشد.

استان کهگیلویه و بویراحمد در عمده شاخص های توسعه از دیگر رقبای خود در کشور عقب است و هر چه می رود به کاروان پیشرفت و آبادانی نمی رسد.

برخورداری از پارک علم و فناوری یکی از این شاخص ها است که ضرورت آن برای آنهایی که مسیر پیشرفت را بلد هستند، اثبات شده است.

بعضی از استان های کشور از ده ها سال پیش با راه اندازی پارک های علم و فناوری به دانش بنیان کردن شرکت های تجاری خود و حمایت از ایده های نو و اقتصادی کمک کردند و بسیاری از فاکتورهای اقتصاد خود از جمله اشتغال و صادرات را رونق بخشیده اند.

در این بین، استان کهگیلویه و بویراحمد در آخر کاروان توسعه، آن هم لنگان تا چند ماه پیش تنها استان کشور بود که پارک علم و فناوری نداشت و این ضعف آشکار در کارنامه همه مدیران ارشد مرتبط با موضوع به ویژه استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای که 5 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کنار آن گذشتند!

مصوبه ای که 5 استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کنار آن گذشتند!