مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 14:502018-01-16ورزشي

اس ام اس دلتنگی (11)


" ترسناکترین چیز در مورد "فاصله" اینه که نمیدونی دلتنگت میشن یا فراموشت میکنن ______________________________ ثانیه ها می گذرد!! و من نشسته روی نیمکت دلتنگی ، رفتن تو را به نظاره نشسته ام !! و ناامید از بازگشت دوباره تو، دل خوش کرده ام به خاطرات تلخ و شیرین گذشته امان.

______________________________ جمعه به جمعه فصل به فصل سپری شد.

اکنون ما مانده ایم با زمستانی سرد و جمعه هایی دلگیرتر که نمی دانیم دلتنگی های دل بخار گرفته را به گردن کدام یک بیاندازیم.

______________________________ باید گذشت ! حتی از سیاهی شب حتی از کابوس حتی دلتنگیُ غصه تا رسید ؛ به سپیدی صبح به روشنایی به نور به تو .

______________________________ صبح یا عصر زیاد فرقی نمیکند دلتنگیِ جمعه از جایی شروع میشود که دهانت پر از حرف است برای گفتن اما کسی را نداری برای شنیدن.

______________________________ آدم هر چقدر هم که خودش را به کوچه ی علی چپ بزند ! هرچقدر هم که خودش را گرفتار کارهای روز مره کند ، هرچقدر هم که از دلتنگ شدن فرار کند ؛ آخر شب های لعنتی دلتنگی پر رنگ میشود .

______________________________ خدایا همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم عجیب این دریا معجزه میکند مهربانا این معجزه را برای عزیزانم مقرر فرما تا تمام غمهایشان را در دریای آغوشت ______________________________ خدایا،همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم عجیب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اس ام اس دلتنگی (11)

اس ام اس دلتنگی (11)