مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1396 ساعت 11:202018-01-18سياسي

BMW سری 8 جدید (عکس)


از آن روز به بعد شرکت خودروسازی بی.

ام.

و صحبتی در رابطه با سری 8 خود نکرد و تنها چند ماه یک بار، تصاویری جاسوسی در رسانه ها منتشر می شد که خودروی سری 8 را در حال گذراندن تست های جاده نشان می داد، - تا اینکه بلاخره یک جاسوس درست و حسابی پیدا شد و توانست خودروی جدید سری 8 را بدون پوشش استتار شکار کند که هم اکنون می توانید شاهد تصاویر آن در پرشین خودرو باشید.

اردیبهشت سال جاری، BMW یک پیش نمایش نامفهوم منتشر کرد و سپس در خردادماه، با یک بمب خبری مهمان رسانه ها شد و آن هم آماده سازی و رونمایی رسمی از نسخه کانسپت سری 8 بود که در قامت یک خودروی کوپه اسپرت لوکس ظاهر شده بود.

از آن روز به بعد شرکت خودروسازی بی.

ام.

و صحبتی در رابطه با سری 8 خود نکرد و تنها چند ماه یک بار، تصاویری جاسوسی در رسانه ها منتشر می شد که خودروی سری 8 را در حال گذراندن تست های جاده نشان می داد، تا اینکه بلاخره یک جاسوس درست و حسابی پیدا شد و توانست خودروی جدید سری 8 را بدون پوشش استتار شکار کند که هم اکنون می توانید شاهد تصاویر آن در پرشین خودرو باشید.

از آنجایی که تا چند روز آینده نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا فعالیت خود را آغاز می کند، هیچ خبری مبنی بر حضور سری 8 جدید در این نمایشگاه وجود ندارد، اما باتوجه به ادعای منابع خبری، گفته می شود که خودروی جدید سری 8 پیش تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

BMW سری 8 جدید (عکس)

BMW سری 8 جدید (عکس)