مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 14:202018-01-29اجتماعي

برف؛ نعمت یا بحران!؟


بارش برف یکی از پدیده های طبیعی و نعمتی است که آمادگی در مواجهه با آن باعث خواهد شد خللی در زندگی روزمره مردم ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای اخیر شاهد یکی از سنگین ترین بارش های برف طی دهه اخیر بودیم که عدم آمادگی دستگاه های مختلف موجب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم شده است که با وجود توقف بارش و شروع شدن یخبندان هنوز برف روبی به صورت موثر انجام نپذیرفته است.

اما می خواهیم نگاهی بیاندازیم به رویکرد کشورهای خارجی در مواجهه با بارش سنگین برف و ببینیم آنها از چه فناوری ها و ماشین آلاتی برای برف روبی و ایمن سازی و امکان عبور و مرور مردم استفاده می کنند.

در این گزارش به معرفی فهرست 10 گانه جذابی از فناوری ها و ماشین آلات برف روبی می پردازیم که برای برف روبی جاده ها تا فرودگاه ها و ریل های آهن به کار گرفته می شوند.

10.

"اورآسن آر اس 200"(OVERAASEN RS 200) برف روبی جاده ها همیشه کار سختی بوده است، اما این ماشین یک ماشین فوق العاده قدرتمند و سریع در برف روبی جاده ها است.

این ماشین به طور هوشمندانه ای به صورت ماژولار طراحی شده تا برای برف روبی جاده های پرترافیک با برف سنگین به کار گرفته شود.

استفاده از فایبرگلاس با فناوری پیشرفته، آیرودینامیک این ماشین را به خوبی فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف؛ نعمت یا بحران!؟

برف؛ نعمت یا بحران!؟