مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 14:352018-02-04اقتصادي

فروش «گرگ اهلی» یک میلیون تومان/ گرگ هایی که اخلاق سگی دارند!


این مرد که به گفته خود حیوان باز است، ادامه می دهد: ما خودمان خیلی حیوان باز هستیم و به کارهایی که روی این حیوان انجام داده ایم کاملا اهلی شده و نگرانی از بابت حمله به سایر حیوانات و انسان ها را ندارد.

- فروش گرگ اهلی یک میلیون تومان/ گرگ هایی که اخلاق سگی دارند! " این مرد که به گفته خود حیوان باز است، ادامه می دهد: ما خودمان خیلی حیوان باز هستیم و به کارهایی که روی این حیوان انجام داده ایم کاملا اهلی شده و نگرانی از بابت حمله به سایر حیوانات و انسان ها را ندارد.

دیگر کار از خرید و فروش سمندر، عقاب، سنجاب و یوزپلنگ در فضای مجازی گذشته و حالا خرید و فروش گرگ هم انگار عادی شده است؛ آخرین آگهی اینستاگرامی هم در این خصوص مربوط می شود به فروش یک جفت گرگ خاکستری به مبلغ یک میلیون تومان ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنا، امروزه دیگر به مدد پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی خرید و فروش گونه های حیات وحش نیز به سادگی صورت می گیرد به طوری که برخی از سودجویان در اینستاگرام با انتشار تصاویر حیوانات اقدام به خرید و فروش گونه های نادر و در معرض خطر انقراض می کنند.

در یکی از صفحان خرید و فروش گونه های حیات وحش، آلبومی از تصاویر یک گرگ خاکستری منتشر شده است و در توضیحات این عکس آمده است: یک جفت گرگ خاکستری؛ دوستان دقت داشته باشید که این نژاد ایرانی نیست و در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش «گرگ اهلی» یک میلیون تومان/ گرگ هایی که اخلاق سگی دارند!

فروش «گرگ اهلی» یک میلیون تومان/ گرگ هایی که اخلاق سگی دارند!