مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 17:552018-02-05سياسي

نظر نوه امام (ره) درباره مخالفان رهبری


امروز خلف شایسته حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی سکاندار انقلاب هستند و بدانید که مخالفت با ایشان، - نوه امام خمینی (ره) می گوید: امروز خلف شایسته حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی سکاندار انقلاب هستند و بدانید که مخالفت با ایشان، مخالفت با امام(ره) است و مخالفان ایشان در حقیقت با امام مشکل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشته است: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، هنوز زوایای زیادی از ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) ناشناخته است.

یکی از راه های شناخت این ابعاد ناشناخته مراجعه به اعضای بیت امام راحل است؛ افرادی که با امام حشر و نشر داشته اند و از نزدیک مشی ایشان را لمس کرده اند.

در همین رابطه، این روزنامه با حجت الاسلام مرتضی اشراقی، نوه امام خمینی (ره)، گفت وگویی انجام داده که در ادامه می خوانید: با توجه به این که در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، توصیف شما از روند حرکت نظام جمهوری اسلامی در طول این مسیر چیست؟ به نظر شما چه میزان آرمان ها و ارزش های انقلاب در روح و کالبد و ساختار نظام، درونی و محقق شده است؟ در ابتدای عرایضم لازم است مقدمه ای را بیان کنم؛ انقلاب شکوهمند اسلامی در سال57 مانند بسیاری دیگر از تحولات اجتماعی دارای دو جنبه سلبی و ایجابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نوه امام (ره) درباره مخالفان رهبری

نظر نوه امام (ره) درباره مخالفان رهبری