مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1396 ساعت 09:262018-02-06بين الملل

کسانی که «بحرین» را شوهر دادند زبان درازی نکنند!


چند صباحی است که برخی از مدعیان روشنفکری با گرفتن ژست انسانهای دانشمند و همه چیزدان، بر جمهوری اسلامی خرده می گیرند که چرا این حکومت نتوانسته مطالبات مردم را برآورده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداده، نوشته است، چند صباحی است که برخی از مدعیان روشنفکری با گرفتن ژست انسانهای دانشمند و همه چیزدان، بر جمهوری اسلامی خرده می گیرند که چرا این حکومت نتوانسته مطالبات مردم را برآورده کند.

از دین اسلام به عنوان یک دین عربی یاد می کنند و معتقدند که اگر قرار است دینی داشته باشیم، بایستی بر دین اجداد ایرانی خود بوده و از اسلام اعراب فاصله بگیریم.

به بهانه های مختلف به مقدسات مسلمانان و شیعیان حمله ور می شوند و تلاش دارند با برانگیختن احساسات ناسیونالیستی مردم، نژاد ایرانی را برتر از هر قوم و نژادی معرفی کنند.

هنگامی که با این جماعت کوته فکر هم سخن می شوی، به آسانی بر پوچ بودن عقایدشان پی برده و متوجه می شوی که کعبه آمالشان وجود یک حکومتی است که در آن بتوان بدون حد و مرز به هر عیاشی مشغول شد و در انتهای کلامشان نیز درودی بر محمدرضای پهلوی می فرستند و از وی به عنوان یک ایرانی دلسوز وطن و نژاد آریایی یاد می کنند که بر اصالت این قوم و نژاد تکیه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که «بحرین» را شوهر دادند زبان درازی نکنند!

کسانی که «بحرین» را شوهر دادند زبان درازی نکنند!