مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1396 ساعت 10:002018-02-06سياسي

درگیری های فیزیکی و خیابانی نیز ناشی از مسائل فرهنگی است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: برای کاهش خشونت خانوادگی و اجتماعی می توان از این رسانه ها خوب استفاده کرد، برنامه های مختلف و متنوعی می تواند مسأله خشونت خانوادگی و اجتماعی را در رسانه ها زیر پوشش قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد شریفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نزاع، ازجمله مسائلی است که علاوه بر ایجاد فضایی آکنده از خشم و نفرت و مختل کردن روابط انسانی، امنیت جانی و انسانی را از جنبه های مختلف تهدید کرده، بر ثبات اجتماعی خدشه وارد می سازد، تصریح کرد: اغلب مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و…مختلفی باعث بروز این پدیده و رفتار نا بهنجار اجتماعی می شود.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر، متأسفانه هنوز خشونت و نزاع از جمله موضوعاتی است که در فرهنگ بعضی از هموطنان، شاخص قدرت و یا دفاع از منزلت اجتماعی و فرهنگی و حیثیت خانوادگی محسوب می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: توصیف نزاع و تبیین علل و عوامل آن هم از لحاظ کمی و کیفی آن و هم از لحاظ علمی واجتماعی اهمیت دارد، زیرا از لحاظ علمی نزاع های جمعی مسأله ای اجتماعی، واقعی، قانونمند و قابل شناخت محسوب می شود و از لحاظ اجتماعی نزاع به مثابه یکی از موانع توسعه اجتماعی- انسانی و برنامه ریزی درجهت رفع این مسأله و پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری های فیزیکی و خیابانی نیز ناشی از مسائل فرهنگی است

درگیری های فیزیکی و خیابانی نیز ناشی از مسائل فرهنگی است