مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1396 ساعت 17:202018-02-11بين الملل

جنگ علنی و مستقیم میان ایران و اسراییل در سوریه آغاز شده است!


از روز گذشته که درگیری محدودی میان سوریه و اسراییل اتفاق افتاد و منجر به سرنگونی جنگنده اف-16 ارتش اسراییل و پهباد ارتش سوریه(به گفته مقامات اسراییل پهباد ایرانی) شد، - تحلیل ها و گمانه زنی های زیادی حول محور آن ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در این میان، تمامی رسانه های اسراییل از روز گذشته به صورت اختصاصی تحلیل هایی در مورد درگیری روز شنبه منتشر کردند و اکثر آن ها نسبت به تشدید درگیری ها هشدار دادند.

در همین زمینه، یعکوف کاتص، سردبیر روزنامه جروزالم پست نوشت: سال ها جنگ سایه بین اسراییل و ایران ما را به رویدادهای چنین روزی نردیک و نزدیک تر کرد.

آنچه روز شنبه در مرز شمالی اسراییل اتفاق افتاد، آغاز جنگی مستقیم و علنی بین اسراییل و ایران است.

ایران از یک سو موفق به فرستادن یک پهپاد به حریم هوایی اسراییل شده است و متحد سوری آن توانسته است یک جنگنده F 16 اسراییلی را سرنگون کند و از سویی دیگر اسراییل با گسترده ترین حمله خود به خاک سوریه از سال 1982 تاکنون، چندین آتشبار سوری و نیز مرکز کنترل پهباد ایران در سوریه را تخریب کرد.

کاتص در ادامه افزود: این ها صحنه هایی از یک جنگ بالقوه گسترده تر هستند که در صورت ادامه تلاش ایران برای تثبیت حضور خود در سوریه شعله ور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ علنی و مستقیم میان ایران و اسراییل در سوریه آغاز شده است!

جنگ علنی و مستقیم میان ایران و اسراییل در سوریه آغاز شده است!