مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 19:102018-02-15سياسي

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: لزوم تامین برق اضطراری در سراسر استان خوزستان


لازم است که از همین امروز تأمین برق اضطراری برای همه استان و با تمرکز بر شهر اهواز از طرف شرکت های مربوطه جدی گرفته شود.

- قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: لزوم تامین برق اضطراری در سراسر استان خوزستان قائم مقام وزیر نیرو گفت: لازم است که از همین امروز تأمین برق اضطراری برای همه استان و با تمرکز بر شهر اهواز از طرف شرکت های مربوطه جدی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ستار محمودی در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران وزرارت نیرو که امروز 26 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به سفر خود به خوزستان، اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی اثرات پدیده گرد و غبار بر روی آب و برق استان و شنیدن راهکارهای لازم است تا این برنامه ها و راهکارها برای یک پشتیبانی ستادی به وزارت نیرو منتقل شوند.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات انجام شده در پایداری بخش آب و برق استان تأثیر خوبی داشت و شرایط امسال نسبت به سال قبل بهبود پیدا کرده است، تصریح کرد: با برنامه های تدوین شده گام به گام برای رفع مشکلات پیش آمده بر اثر گرد و غبار در صنعت آب و برق حرکت خواهیم کرد.

محمودی گفت: تا پایان شهریور ماه سال آینده از لحاظ سال آبی با تنگنا مواجه هستیم و همراه شدن این تنگنا آبی در خوزستان با گرمای شدید، بحث در نظر گرفتن تمهیدات خاص را جدی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: لزوم تامین برق اضطراری در سراسر استان خوزستان

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: لزوم تامین برق اضطراری در سراسر استان خوزستان