مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1396 ساعت 15:262018-02-21سياسي

یادداشت/انبارلویی اعتماد به بیگانه!


اعتماد به بیگانه یکی از سه آفت بزرگ انقلاب اسلامی است که در دل خود دو آفت دیگر یعنی اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس"، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی با عنوان اعتماد به بیگانه! نوشت: اعتماد به بیگانه یعنی نفی اقتدار ملی و مصادره امنیت ملی به نفع دشمن.

مشروح این یادداشت به شرح زیر است اعتماد به بیگانه یکی از سه آفت بزرگ انقلاب اسلامی است که در دل خود دو آفت دیگر یعنی اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان را دارد.

اعتماد به بیگانه یعنی اعتماد به تئوری های آنها در اداره حکومت! اعتماد به بیگانه یعنی متابعت از راه حل های آنها در مناقشات! اعتماد به بیگانه یعنی اعتماد به قول و قرارها و پیمان های آنها! اعتماد به بیگانه یعنی نفی اقتدار ملی و مصادره امنیت ملی به نفع دشمن! اعتماد به بیگانه یعنی خودی انگاشتن آنها و غیر خودی تلقی کردن نیروهای اصیل اسلامی و ملی! اعتماد به بیگانه یعنی اعتماد به اتباع دوتابعیتی و سه تابعیتی در اداره کشور! مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد حادثه عظیم 29 بهمن سال 56 از اعتماد به بیگانه به عنوان یکی از سه آفت و سه خطر بزرگ انقلاب یاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/انبارلویی اعتماد به بیگانه!

یادداشت/انبارلویی اعتماد به بیگانه!