پیام هایی که باید دید/ مانور غرور ملی در آگهی بازرگانی!با طرح جدیدی که در سازمان صداوسیما در حال اجراست دیگر پیام های بازرگانی تنها آن آگهی های کسل کننده و وقت پُرکن نیستند، بلکه نمایشی از غرور ملی حاصل از دستاوردهای جوانان ایرانی در قاب جادویی اند؛ - پیام هایی که حال آدم را خوب می کند. مجله فارس پلاس؛ حمیدرضا تاجی: معمولاً وقتی تلویزیون آگهی بازرگانی پخش می کند منتظریم که زودتر تبلیغات تمام شود و برنامه های اصلی شروع شود. تقریباً هیچ مخاطبی برای دیدن آگهی پای تلویزیون نمی نشیند و این آگهی ها فقط قرار است بین اخبار و سریال و جنگ های شبانه و دیگر برنامه های تولیدی صداوسیما پخش شود و کمی از کسری بودجه این سازمان عریض و طویل را جبران کند. سازمانی که چند سالی است که حسابی کفگیرش به ته دیگ خورده و ردپای آگهی های بازرگانی در همه برنامه های تلویزیون دیده می شود! بین دونیمه فوتبال قرعه کشی چای کیسه ای را باید تماشا کنیم. داخل سریال و لابه لای سکانس های یک سریال باید آگهی ببینیم و قبل از جنگ های شبانه هم ماشین و پول نقد قرعه کشی می کنند. همه این ها نشان می دهد که صداوسیما بدجوری بی پول شده و مهم تر اینکه همه این ها باعث می شود حال ما از آگهی بازرگانی به هم بخورد. تقریباً کالای ایرانی جایی در تبلیغات بازرگانی ما ندارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |