مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 16:012018-02-27ورزشي

پیام هایی که باید دید/ مانور غرور ملی در آگهی بازرگانی!


با طرح جدیدی که در سازمان صداوسیما در حال اجراست دیگر پیام های بازرگانی تنها آن آگهی های کسل کننده و وقت پُرکن نیستند، بلکه نمایشی از غرور ملی حاصل از دستاوردهای جوانان ایرانی در قاب جادویی اند؛ - پیام هایی که حال آدم را خوب می کند.

مجله فارس پلاس؛ حمیدرضا تاجی: معمولاً وقتی تلویزیون آگهی بازرگانی پخش می کند منتظریم که زودتر تبلیغات تمام شود و برنامه های اصلی شروع شود.

تقریباً هیچ مخاطبی برای دیدن آگهی پای تلویزیون نمی نشیند و این آگهی ها فقط قرار است بین اخبار و سریال و جنگ های شبانه و دیگر برنامه های تولیدی صداوسیما پخش شود و کمی از کسری بودجه این سازمان عریض و طویل را جبران کند.

سازمانی که چند سالی است که حسابی کفگیرش به ته دیگ خورده و ردپای آگهی های بازرگانی در همه برنامه های تلویزیون دیده می شود! بین دونیمه فوتبال قرعه کشی چای کیسه ای را باید تماشا کنیم.

داخل سریال و لابه لای سکانس های یک سریال باید آگهی ببینیم و قبل از جنگ های شبانه هم ماشین و پول نقد قرعه کشی می کنند.

همه این ها نشان می دهد که صداوسیما بدجوری بی پول شده و مهم تر اینکه همه این ها باعث می شود حال ما از آگهی بازرگانی به هم بخورد.

تقریباً کالای ایرانی جایی در تبلیغات بازرگانی ما ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هایی که باید دید/ مانور غرور ملی در آگهی بازرگانی!

پیام هایی که باید دید/ مانور غرور ملی در آگهی بازرگانی!