مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 16:552018-02-27اقتصادي

در سمینار تخریب اراضی حریم رودخانه چه گذشت؟


صبح امروز سمیناری تخصصی با موضوع بررسی چالش های حقوقی و قضایی پیشگیری از تصرفات غیرقانونی اراضی با حضور قائم مقام وزیر نیرو،مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، - مدیر عامل شرکت آب منطقعه ای تهران و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف ساماندهی به حریم رودخانه ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این برنامه محمدرضا بختیاری مدیرعامل آب منطقه ای تهران اعلام کرد که از ابتدای امسال 522 مورد تخریب به ارزش 1200 میلیارد تومان در اطراف رودخانه های تهران به منظور مقابله با تعرض صورت گرفته است و همچنان نیز 1500 مورد تعرض وجود دارد.

بعد از آن نیز محمد حاج رسولی ها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عزم جدی وزارت نیرو برای ساماندهی حریم رودخانه ها خبر داد و گفت: برای این مهم با قوه قضاییه همکاری خوبی را آغاز کرده ایم و امید می رود که بتوان با ایجاد یک کمسیون در این رابطه گام های بلندتری را برداشت.

سپس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو سخنان خود را آغاز کرد و گفت باتوجه به شرایط فعلی منابع آبی در کشور لازم است که به مساله ساماندهی منابع آبی بیشتر توجه شود.

او که ترجیح داد به مسائل و آمار و ارقام در مورد شرایط فعلی منابع آبی بپردازد، اظهار کرد: میزان مصارف در کشور در دو دهه اخیر بیش از 15 میلیارد متر مکعب افزایش داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سمینار تخریب اراضی حریم رودخانه چه گذشت؟

در سمینار تخریب اراضی حریم رودخانه چه گذشت؟