مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 11:002018-03-06فناوري

ساده سازی و تسهیل اینترنت اشیاء برای همه


مایکروسافت بر این باور است که به کارگیری اینترنت اشیاء در کشورهای جهان باید تسهیل شده و برای استفاده عموم مردم امکان پذیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، اینترنت اشیاء (IoT) به معنی یک شبکه جهانی از اشیاء مرتبط و متصل است که هر یک دارای آدرس مختص به خود بوده و بر اساس قراردادهای استانداردشده ای با یکدیگر در ارتباطند.

این سیستم جدید کنترل از راه دور و کنترل هوشمند اشیاء و دستگاه ها، امروزه در کشورهای توسعه یافته ای همچون کره جنوبی در سیستم های اداری و همچنین وسایل منزل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

راشمی میسرا – مدیر بخش هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در شرکت مایکروسافت – به تازگی در گفت وگویی عنوان کرده است که اینترنت اشیاء هنوز در بسیاری از کشورهای جهان مورد استقبال و استفاده قرار نگرفته است و کاربران در سطوح امروزی باید متحمل رنج و سختی های بسیاری شوند تا بتوانند از سرویس ها و خدمات هوشمند شهر خود بهره مند شوند.

وی معتقد است که باید اینترنت اشیاء ساده سازی و تسهیل شود تا همه کاربران بتوانند در هر کسب و کاری که لازم دارند، از آن استفاده کنند که این امر مسلتزم تلاش دولت ها و شهرداری هاست ولی به تحولات و پیشرفت های عظیمی در کشورها منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده سازی و تسهیل اینترنت اشیاء برای همه

ساده سازی و تسهیل اینترنت اشیاء برای همه