مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 14:502018-03-06بين الملل

تلاش عربستان و امارات برای بازگرداندن بن علی به قدرت


در حالی که جنجال ها در تونس درباره سفر وزیر کشور به عربستان ادامه دارد، برخی منابع عربستانی تاکید کردند که این سفر در چارچوب طرح مشترک عربستان و امارات برای بازگرداندن بن علی به قدرت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ابهامات سفر اخیر لطفی براهم، وزیر کشور تونس به عربستان و دیدارش با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و تعداد دیگری از مسئولان عالی رتبه ریاض، جنجال هایی را در تونس به راه انداخت که همچنان ادامه دارند، به ویژه که دو طرف از پرداختن به برنامه های این سفر خودداری کرده و تنها به بیان جزییاتی اندک از این دیدار اکتفا کردند.

براهم درباره این سفر گفت، در این دیدار روابط دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

یک کاربر عربستانی توییتر مشهور به "مجتهد" که از چهره های نزدیک به مقامات عربستانی است، با انتشار چند توییت تلاش کرد علت این سفر را توضیح دهد.

مجتهد توییت کرد، لطفی براهم پیش از اینکه به عنوان وزیر کشور منصوب کرد، فرمانده گارد ملی، ارگان مسئول مبارزه با تروریسم بود.

او با اثبات شایستگی خود به مقام وزارت ایفا یافت.

تونس از دهه هشتاد مدعی پیشگامی در مبارزه با تروریسم بود و رهبران تونس بارها تکرار کردند که آنها به عربستان خشکاندن منابع مالی تروریست ها را آموزش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عربستان و امارات برای بازگرداندن بن علی به قدرت

تلاش عربستان و امارات برای بازگرداندن بن علی به قدرت