مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 ساعت 12:152018-03-07سياسي

در کانون وکلا از چهار طرف باز است!/نباید گفت قوه قضاییه وکیل نمی پذیرد


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در آستانه سی امین دوره انتخابات هیات مدیره این کانون، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران حقوقی ایسنا بود.

این انتخابات فردا (پنجشنبه) - 17 اسفند ماه - برگزار می شود و حسین آبادی در اثنای این گفت وگو با تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو، - از وکلا خواست تا با حضور حداکثری در تعیین سرنوشت کانون مرکز تاثیرگذار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسین آبادی در ابتدای این گفت وگو در خصوص اقداماتی که طی سالیان گذشته پیرامون تدوین قانون جامعی برای وکالت از سوی جامعه وکالت، قوه قضاییه و مجلس انجام شده بود و سرانجام این اقدامات، اظهار کرد: در دوره ای قوه قضاییه مکلف شد در برنامه پنجم توسعه برای نهاد وکالت لایحه ای با عنوان لایحه جامع وکالت تهیه کند؛ در این راستا لایحه ای از ناحیه قوه قضاییه تهیه شد که به هیچ عنوان مورد قبول وکلا و جامعه وکالت نبود.

وی ادامه داد: در دوران دولت نهم و دهم فکر تهیه و تنظیم لایحه پیرامون وکالت نیز ایجاد شد و از وکلا برای اعمال نظر در مورد آن نیز دعوت به عمل آمد.

مجلس هم به صورت جداگانه طرحی را تهیه کرد.

از سوی دیگر مرکز پژوهش های مجلس پس از بررسی این موارد، پیشنهادی در این راستا ارائه داد و در نهایت تمامی این موارد در شهریور ماه سال 95 به کمیسیون قضایی مجلس ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کانون وکلا از چهار طرف باز است!/نباید گفت قوه قضاییه وکیل نمی پذیرد

در کانون وکلا از چهار طرف باز است!/نباید گفت قوه قضاییه وکیل نمی پذیرد