مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1396 ساعت 14:002018-03-08سياسي

رأیی که شورای تامین همدان نادیده گرفت


«براساس جلسه کمیته تخصصی پایگاه های میراث فرهنگی در دو ماه قبل؛ ورودی کاسبان آهن فروش همدان باید از پشت موزه ای منطقه ای همدان عبور می کرد، نه از وسط محوطه ی تاریخی هگمتانه!» - براساس جلسه کمیته تخصصی پایگاه های میراث فرهنگی در دو ماه قبل؛ ورودی کاسبان آهن فروش همدان باید از پشت موزه ای منطقه ای همدان عبور می کرد، نه از وسط محوطه ی تاریخی هگمتانه! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی نیز روز چهارشنبه - 16 اسفند- در نامه ای به استاندار همدان درخواستِ توقف اقدامات مغایر با ضوابط و مقررات عرصه هگمتانه را داد.

وی در نامه اش به جلسه ها، مکاتبه ها و مصوبه اخیر کمیته تخصصی پایگاه های میراث فرهنگی در 26 آذر 96 که با حضور معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل و معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی، مدیرکل امور پایگاه ها، سرپرست پایگاه هگمتانه و 11 نفر از اعضای کمیته تخصصی پایگاه ها درخصوص گزینه های پیشنهادی مسیر پیاده راه و دسترسی های خیابان اکباتان و بازار آهن فروشان برگزار شده اشاره کرده است.

او هچنین با تأکید بر اهمیت هگمتانه و اینکه این محوطه تنها اثر تاریخی استان همدان در فهرست موقت میراث جهانی یونسکو است از استاندار همدان خواست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأیی که شورای تامین همدان نادیده گرفت

رأیی که شورای تامین همدان نادیده گرفت