مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 11:112018-03-17ورزشي

عملکرد استقلال خوزستان در سال 96 / بجنگید؛ خطر سقوط نزدیک است!


استقلال خوزستان سال 96 را در حالی به پایان رساند که در سخت ترین شرایط دو سه سال اخیر خود به سر می برد.

- عملکرد استقلال خوزستان در سال 96 / بجنگید؛ خطر سقوط نزدیک است! استقلال خوزستان سال 96 را در حالی به پایان رساند که در سخت ترین شرایط دو سه سال اخیر خود به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، پرونده بازی های تیم فوتبال استقلال خوزستان در سال جاری در حالی با شکست از خونه به خونه بابل در نیمه نهایی جام حذفی بسته شد که روند این تیم در سال 96 به هیچ وجه راضی کننده نبوده و حتی به وضعیت نگران کننده رسیده است.

استقلال خوزستان که دو فصل پیش با شایستگی توانسته بود عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد، هر چند که در فصل گذشته دیگر چهره آن مدعی قهرمانی را نداشت، اما توانسته بود با هدایت پورموسوی شخصیت تیمی خود را حفظ کند و حریف آسانی برای رقبایش در لیگ نباشد.

در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا نیز نماینده خوزستان تیمی قابل احترام بود که توانست با شایستگی از گروه خود صعود کرده و در دیداری نزدیک مقابل الهلال عربستانی شکست بخورد که اتفاقا در همان فصل به فینال رقابت ها رسید.

کسب رتبه هفتم لیگ برتر فصل 95-96 و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتایجی بودند که هر چند شاید می توانستند بهتر از این باشند اما تا همان جا هم مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد استقلال خوزستان در سال 96 / بجنگید؛ خطر سقوط نزدیک است!

عملکرد استقلال خوزستان در سال 96 / بجنگید؛ خطر سقوط نزدیک است!