مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1397 ساعت 09:112018-03-29سياسي

نمایشگا ه های بین المللی صنایع در «تاشکند» آغاز به کار کردند+تصاویر


نمایشگاه های بین المللی صنایع ازبکستان در مرکز نمایشگاهی بین المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» آغاز به کار کردند.

- نمایشگا ه های بین المللی صنایع در تاشکند آغاز به کار کردند+تصاویر نمایشگاه های بین المللی صنایع ازبکستان در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوزاکسپومرکز شهر تاشکند آغاز به کار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در تاشکند، نمایشگاه های بین المللی صنایع  ازبکستان شب گذشته در مرکز نمایشگاهی بین المللی اوزاکسپومرکز در تاشکند آغاز به کار کردند.

نایلا مظفراوا مسئول برگزاری این نمایشگاه بین المللی در مراسم افتتاحیه گفت: در حال حاضر اصلاحات اقتصادی در ازبکستان برای جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و راه اندازی تولیدات مختلف با فن آوری های روز صورت گرفته است.

 وی افزود: با توجه به وجود شرایط سرمایه گذاری مناسب تعداد کارخانجات خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه  به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته که امسال بیش از 60 درصد غرفه ها متعلق به آنها است.

مظفراوا گفت: برگزاری این نمایشگاه ها از یک طرف به جلب تجهیزات روز به ازبکستان و افزایش کیفیت و انواع تولیدات کارخانجات صنایع داخلی کمک می کند و از طرف دیگر برای کارخانجات محلی فرصت مناسبی برای عرضه فرآورده های خود و تبادل تجربیات با شرکت های خارجی فراهم خواهد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگا ه های بین المللی صنایع در «تاشکند» آغاز به کار کردند+تصاویر

نمایشگا ه های بین المللی صنایع در «تاشکند» آغاز به کار کردند+تصاویر