مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1397 ساعت 21:212018-04-03سياسي

بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد


جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: اگر در انقلاب اسلامی یک فرهنگ را به خوبی منتقل کرده باشیم فرهنگ مقاومت و ایستادگی است.

- سردار حمید اباذری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندر امام خمینی (ره) با اشاره به بازدید کاروان های راهیان نور از خوزستان، اظهار کرد: اگر در انقلاب اسلامی یک فرهنگ را به خوبی منتقل کرده باشیم فرهنگ مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و عاشورا کهنه نخواهد شد، عنوان کرد: به دفاع مقدس نباید به عنوان تاریخ نگاه کرد همان طور که به عاشورا نباید به عنوان تاریخ نگاه کرد، تاریخ کهنه می شود اما دفاع مقدس و عاشورا زنده است.

جانشین دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) اضافه کرد: جنوب، غرب کشور و مناطق عملیاتی خوزستان همچون سرزمینی که همه آن زیارتگاه است دیده می شود، مردم کشورمان وقتی به مشهد می روند تصفیه معنوی می شوند و هنگامی که به مناطق عملیاتی جنوب و غرب سفر می کنند نیز همین حالت معنوی را کاملاً احساس می کنند.

اباذری افزود: یادمان های شهدا به واقع زیارتگاه های مقدس ایران است و هرساله بر تعداد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب افزوده می شود، اگر چشم دل را بازکنیم هنوز صدای شهدا را می توان در یادمان ها و مناطق عملیاتی جنوب و غرب شنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد

بندر امام خمینی (ره) نقش بسزایی در دفاع مقدس ایفا کرد