مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 13:102018-04-07ورزشي

بامداد میرزایی، اخراجی که نرفته ، برمی گردد!/ تاج کوتاه می آید؟


تیم ملی فوتبال ایران در دو ماه باقی مانده تا جام جهانی 2018 روسیه، به جز دغدغه آماده سازی، به نظر می رسد با مشکلات دیگری از جمله بودن یا نبودن بامداد میرزایی در این تیم نیز مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که در ماه های منتهی به جام جهانی 2018 روسیه همه تمرکز هواداران و بازیکنان تیم ملی به مرحله آماده سازی این تیم معطوف شده، رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم ملی در جلسه ای که اخیرا داشته اند درباره مسائل مختلفی بحث و بررسی کرده اند، یکی از مباحث در این جلسه، بحث اخراج بامداد میرزایی و چگونگی رسانه ای شدن آن بوده است، موضوعی که کی روش علیرغم حاشیه های ایجاد شده در اردوی تیم ملی از سوی بامداد میرزایی، ظاهرا هم چنان تمایل با بازگشت مجدد او به تیم ملی دارد.

بامداد میرزایی، سرپرست خود خوانده تیم ملی که فدراسیون بارها این موضوع را رد کرده، این روزها بین رفتن و نرفتن از اردوی تیم ملی معلق است.

او در سال های گذشته به عنوان نزدیک ترین فرد ایرانی به کی روش در تیم ملی حضور داشت و اکثر کارهای لوجستیکی تیم ملی در خارج از کشور را انجام می داد و نقش پر رنگی در هماهنگی بازی های تدارکاتی تیم ملی ایران داشته است.

میرزایی در حالی این فعالیت ها را در تیم ملی انجام می داد که اهالی فوتبال منتقد حضور یک "کارگزار" در تیم ملی بودند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بامداد میرزایی، اخراجی که نرفته ، برمی گردد!/ تاج کوتاه می آید؟

بامداد میرزایی، اخراجی که نرفته ، برمی گردد!/ تاج کوتاه می آید؟